måndag 23 april 2012

Rösta nu!

Längst upp till höger på sidan så har vi lagt till en liten fråga, så rösta nu kära vänner, kryssa i tills fingrarna blöder! Så kanske det som just du vill läsa om dyker upp framöver. Har du andra förslag som du vill att vi ska skriva om så lämna gärna en kommentar.

Nu är det ju inte så att vi inte har något att skriva om längre, utan detta gör vi för att se vad ni faktiskt vill läsa om, det är ju trots allt för eran skull vi skriver (och kanske lite för att vi tycker att det är så satans roligt).

Och så vill vi ju såklart belöna er (eller någon av er) som faktiskt tagit en eller två sekunder av ert liv för att kryssa i en liten ruta. Vill ni vara med i utlottningen om något alldeles fantastisk så kryssa i ett eller flera alternativ och lämna sedan ditt namn under detta inlägg (det tar då kanske mer än en eller två sekunder av ert liv, men det kan det vara värt!).

P.s du behöver inte avslöja hur du röstat d.s


12 kommentarer:

  1. Hej. jag har röstat på alternativ 1,3 och 7 /Sandra

    SvaraRadera
  2. tycker det är bra som det är, men röstade på tävlingar, det är ju alltid kul :)

    SvaraRadera
  3. nu har jag kryssat=) och håller tummarna.
    ha en bra dag
    kram gabriella

    SvaraRadera
  4. Anna Almqvist (hoppas på högvinsten!)

    SvaraRadera
  5. Dsnna kärring som bara har sin ajfån ser ingen fråga uppe till höger, men jag svarar K ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha du ger oss så mycket feedback i vanliga fall, kära tant. Så du får va med i tävlingen ändå!

      Radera
    2. Om du går längst ner på bloggen i din ajfån och trycker på "visa webbversion" så ser du frågorna :)

      Radera
  6. jag hatar, hatar, hatar blogghelveten!!! Den snodde min fina kommentar och nu lyckas jag inte formulera mig så fint igen.

    SvaraRadera
  7. Hallå Anonym! Trist när det blir så,jag och syrran hade gärna tagit del av dina fina kommentarer.

    Jag kan trösta dig med att du hur som helst är med i tävlingen - vi behöver bara veta vem du är för att kunna skicka priset om det är du som vinner. Så - vem är du?

    SvaraRadera
  8. Jag tycker synd om anonym som skrivit utan resultat!!
    Jag löd er och kan nu se hela er sida.
    Jag röstade på flera punkter för en enformig blogg är inget kul.
    Jag röstade på wc-anka-läpps-bilder.
    Jag röstade även på hur ni har det i hemmet.
    Jag vill iiinte ha poesi, dikter och sån skit ;-)
    Jag önskar er en skön helg.
    Jag skickar med två kramar.

    SvaraRadera